Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ostatnio agresywna kampania reklamowa należącej do PTC nowej marki Heyah. Walka czerwonej łapy (Era) z żółtą ręką (Idea) oznacza niższe stawki za minutę rozmowy, tańsze esemesy oraz opłaty za rzeczywisty czas połączenia. I jak tu nie kochać konkurencji?

Nasze drogie piwo

Mimo niższych podatków w sąsiednich krajach Unii akcyza na piwo na razie nie spadnie. Krajowi producenci obawiają się wzrostu importu i utraty rynku. Ministerstwo Finansów najpierw chce sprawdzić, czy produkcja rzeczywiście spada, a dopiero potem podjąć decyzję o obniżce. Resort pozostaje też głuchy na podobne apele właścicieli Polmosów zmartwionych wysokimi limitami w krajach Unii Europejskiej na prywatny przywóz alkoholu. Dużo
ostatnio agresywna kampania reklamowa należącej do PTC nowej marki Heyah. Walka czerwonej łapy (Era) z żółtą ręką (Idea) oznacza niższe stawki za minutę rozmowy, tańsze esemesy oraz opłaty za rzeczywisty czas połączenia. I jak tu nie kochać konkurencji?<br><br>&lt;tit&gt;Nasze drogie piwo&lt;/&gt;<br><br>Mimo niższych podatków w sąsiednich krajach Unii akcyza na piwo na razie nie spadnie. Krajowi producenci obawiają się wzrostu importu i utraty rynku. Ministerstwo Finansów najpierw chce sprawdzić, czy produkcja rzeczywiście spada, a dopiero potem podjąć decyzję o obniżce. Resort pozostaje też głuchy na podobne apele właścicieli Polmosów zmartwionych wysokimi limitami w krajach Unii Europejskiej na prywatny przywóz alkoholu. Dużo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego