Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mechanizmy pamięci, tak istotne dla wpływu na decyzję konsumenta, obejmują także procesy zapominania. Sprzyja im olbrzymia presja informacji, jaka dociera do nas każdego dnia. Istotne jest także to, że reklamowane produkty nie są dla nas na tyle ważne, aby lokować je w górnych piętrach hierarchii potrzeb i wartości. Z reguły plasują się w jej środku, który charakteryzuje znaczna niestabilność. Oprócz informowania i nakłaniania reklama jest też procesem przypominania.
Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak
mechanizmy pamięci, tak istotne dla wpływu na decyzję konsumenta, obejmują także procesy zapominania. Sprzyja im olbrzymia presja informacji, jaka dociera do nas każdego dnia. Istotne jest także to, że reklamowane produkty nie są dla nas na tyle ważne, aby lokować je w górnych piętrach hierarchii potrzeb i wartości. Z reguły plasują się w jej środku, który charakteryzuje znaczna niestabilność. Oprócz informowania i nakłaniania reklama jest też procesem przypominania. <br>Przytoczone fakty wskazują więc, że proces reklamy składa się z etapów o odmiennych cechach. Klasycznie kampania reklamowa adresowana jest do osób, które wobec reklamowanego produktu ustosunkowane są umiarkowanie pozytywnie, nie na tyle jednak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego