Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dziennik Polski
Nr: 8/7
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 1998
jeszcze są na gwarancji i mogą być naprawiane tylko u producenta.
- Taka współpraca z rosyjskimi zakładami to nic nowego - stwierdza ppłk Eugeniusz Mleczak. - W przypadku samolotów MIG-29 ciągle jesteśmy na zaopatrzeniu rosyjskim, gdyż tam mamy fabryczny serwis i części zamienne. Występują tu jednak różne "turbulencje" - ze względu na brak płynności w zakładach produkujących te części. Toteż - jeśli ta informacja o zintensyfikowaniu współpracy jest prawdziwa, to należy się tylko cieszyć, że nie będzie przestojów w naprawie sprzętu. Co do układów polskiego przemysłu obronnego z producentami rosyjskimi, nie mogę się wypowiadać. W każdym razie rosyjska delegacja nie była gościem MON i nie
jeszcze są na gwarancji i mogą być naprawiane tylko u producenta.<br>&lt;q&gt;- Taka współpraca z rosyjskimi zakładami to nic nowego&lt;/&gt; - stwierdza ppłk Eugeniusz Mleczak. &lt;q&gt;- W przypadku samolotów MIG-29 ciągle jesteśmy na zaopatrzeniu rosyjskim, gdyż tam mamy fabryczny serwis i części zamienne. Występują tu jednak różne "turbulencje" - ze względu na brak płynności w zakładach produkujących te części. Toteż - jeśli ta informacja o zintensyfikowaniu współpracy jest prawdziwa, to należy się tylko cieszyć, że nie będzie przestojów w naprawie sprzętu. Co do układów polskiego przemysłu obronnego z producentami rosyjskimi, nie mogę się wypowiadać. W każdym razie rosyjska delegacja nie była gościem MON i nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego