Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Wojsk Lądowych
Nr: 4 (34)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1962
główną i ośkę wyjmujemy tylko w razie konieczności. Po wykonaniu tych czynności można przystąpić do sprawdzenia poszczególnych zespołów.
Sprawdzanie mechanizmu pływakowego należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez wgnieceń i uszkodzeń, oraz powinien mieć odpowiedni ciężar (ciężar wraz z dźwigienką wynosi 17,1-17,4 g). Szczelność pływaka sprawdzamy przez zanurzenie go w wodzie o temperaturze 70-80°C na około 30 sekund. Z nieszczelnego pływaka wydobywają się pęcherzyki powietrza.
Wewnętrzny otwór obsady i iglica zaworka powinny mieć powierzchnię w kształcie stożka, gładką i czystą. Tak sprawdzane części są przygotowane do pomiaru poziomu paliwa. Czynność tę przeprowadza się
główną i ośkę wyjmujemy tylko w razie konieczności. Po wykonaniu tych czynności można przystąpić do sprawdzenia poszczególnych zespołów.<br>&lt;hi&gt;Sprawdzanie mechanizmu pływakowego&lt;/hi&gt; należy rozpocząć o oględzin pływaka. Pływak powinien być szczelny, bez wgnieceń i uszkodzeń, oraz powinien mieć odpowiedni ciężar (ciężar wraz z dźwigienką wynosi 17,1-17,4 g). Szczelność pływaka sprawdzamy przez zanurzenie go w wodzie o temperaturze 70-80°C na około 30 sekund. Z nieszczelnego pływaka wydobywają się pęcherzyki powietrza.<br>Wewnętrzny otwór obsady i iglica zaworka powinny mieć powierzchnię w kształcie stożka, gładką i czystą. Tak sprawdzane części są przygotowane do pomiaru poziomu paliwa. Czynność tę przeprowadza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego