Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedsiębiorstw jest wzrost internacjonalizacji wykupów i przejęć firm. Pokazuje to tabl.39 i rys.19.
W tabl. 39 i na rys. 19 przedstawiono trzy typy transakcji wykupów i przejęć firm:
- transakcje krajowe, czyli partnerzy pochodzą z jednego kraju UE,
- transakcje w ramach UE - mają one zasięg międzynarodowy, ale wszystkie firmy pochodzą z krajów UE,
- transakcje, w których uczestniczą przedsiębiorstwa z UE i z innych krajów.
Analiza rozwoju transakcji wykupów i przejęć ukazuje ich ewolucję. Widać, że w drugiej połowie lat osiemdziesiątych rozwijały się głównie takie transakcje między przedsiębiorstwami z jednego kraju. Od 1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z
przedsiębiorstw jest wzrost internacjonalizacji wykupów i przejęć firm. Pokazuje to tabl.39 i rys.19.<br>W tabl. 39 i na rys. 19 przedstawiono trzy typy transakcji wykupów i przejęć firm:<br>- transakcje krajowe, czyli partnerzy pochodzą z jednego kraju UE,<br>- transakcje w ramach UE - mają one zasięg międzynarodowy, ale wszystkie firmy pochodzą z krajów UE,<br>- transakcje, w których uczestniczą przedsiębiorstwa z UE i z innych krajów.<br>Analiza rozwoju transakcji wykupów i przejęć ukazuje ich ewolucję. Widać, że w drugiej połowie lat osiemdziesiątych rozwijały się głównie takie transakcje między przedsiębiorstwami z jednego kraju. Od 1987r. rozpoczął się szybki rozwój transakcji między firmami z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego