Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dotyczy. Jego strukturę przedstawia rys. 1.
Tworzenie planu marketingowego polega na ustaleniu celu lub celów działania przedsiębiorstwa na danym rynku oraz sposobów jego realizacji poprzez zaangażowanie różnych zasobów. W pracy proponuje się szersze spojrzenie na plan działania na rynku, obejmujący także różne strategie wykraczające poza wykorzystanie poszczególnych środków marketingowych, czyli podejmuje się decyzje dotyczące asortymentu produktów i ich cech, cen towarów sprzedawanych na tym rynku, kanałów dystrybucji, jakimi docierają do końcowych nabywców oraz form promowania firmy i jej produktów.
Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania
dotyczy. Jego strukturę przedstawia rys. 1.<br>Tworzenie planu marketingowego polega na ustaleniu celu lub celów działania przedsiębiorstwa na danym rynku oraz sposobów jego realizacji poprzez zaangażowanie różnych zasobów. W pracy proponuje się szersze spojrzenie na plan działania na rynku, obejmujący także różne strategie wykraczające poza wykorzystanie poszczególnych środków marketingowych, czyli podejmuje się decyzje dotyczące asortymentu produktów i ich cech, cen towarów sprzedawanych na tym rynku, kanałów dystrybucji, jakimi docierają do końcowych nabywców oraz form promowania firmy i jej produktów.<br>Punktem wyjścia do tworzenia planu marketingowego jest pozyskanie informacji na temat rynku i warunków działania na nim. Dopływ informacji jest niezbędny do zidentyfikowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego