Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
organizacji w strukturze organizacyjnej oraz od obszaru jego kompetencji i specjalizacji zawodowej. Poza tym, w nowoczesnych metodach zarządzania, występuje pozytywna tendencja angażowania podwładnych w procesy informacyjno-decyzyjne prowadzone na wyższych poziomach zarządzania. Z powyższego wynika, że procesy informacyjno-decyzyjne przenikają całą organizację i angażują wszystkich jej członków. Jak już wspomniano, podział na sferę zarządzania i sferę wykonania ma charakter częściowo umowny, relatywny i rozmyty. Nie ulega jednak wątpliwości, że w miarę przemieszczania się w głąb struktury organizacyjnej, relatywnie zmniejsza się udział procesów informacyjno-decyzyjnych, a rośnie udział procesów materialnych (energetycznych, fizyko-chemicznych, realnych). Zatem, procesy oraz sieci informacyjno-decyzyjne są właściwe
organizacji w strukturze organizacyjnej oraz od obszaru jego kompetencji i specjalizacji zawodowej. Poza tym, w nowoczesnych metodach zarządzania, występuje pozytywna tendencja angażowania podwładnych w procesy informacyjno-decyzyjne prowadzone na wyższych poziomach zarządzania. Z powyższego wynika, że procesy informacyjno-decyzyjne przenikają całą organizację i angażują wszystkich jej członków. Jak już wspomniano, podział na sferę zarządzania i sferę wykonania ma charakter częściowo umowny, relatywny i rozmyty. Nie ulega jednak wątpliwości, że w miarę przemieszczania się w głąb struktury organizacyjnej, relatywnie zmniejsza się udział procesów informacyjno-decyzyjnych, a rośnie udział procesów materialnych (energetycznych, fizyko-chemicznych, realnych). Zatem, procesy oraz sieci informacyjno-decyzyjne są właściwe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego