Typ tekstu: Książka
Autor: Ostrowicki Michał
Tytuł: Dzieło sztuki jako system
Rok: 1997
to w jaki sposób, określić rodzaj struktury rudymentarnej ze względu na jej "łatwość" i "trudność" dla dynamizacji oraz zmierzyć aktywność odbiorcy w procesie estetycznego doświadczenia. W pierwszym wypadku, gdy mówimy o określeniu w takim sensie struktury rudymentarnej, można oprzeć się na ocenie krytyków i historyków sztuki, którzy zdają się w pojedynczych wypadkach popadać w sprzeczność przy wydawaniu tego typu opinii, ale w ogólnym wymiarze zachowują zgodność i budują hierarchię tego, co łatwiejsze i trudniejsze w odbiorze sztuki.

Można posłużyć się obserwacjami, ukazującymi istnienie większej łatwości odbioru tzw. tradycyjnych form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim
to w jaki sposób, określić rodzaj struktury rudymentarnej ze względu na jej "łatwość" i "trudność" dla dynamizacji oraz zmierzyć aktywność odbiorcy w procesie estetycznego doświadczenia. W pierwszym wypadku, gdy mówimy o określeniu w takim sensie struktury rudymentarnej, można oprzeć się na ocenie krytyków i historyków sztuki, którzy zdają się w pojedynczych wypadkach popadać w sprzeczność przy wydawaniu tego typu opinii, ale w ogólnym wymiarze zachowują zgodność i budują hierarchię tego, co łatwiejsze i trudniejsze w odbiorze sztuki.<br><br>Można posłużyć się obserwacjami, ukazującymi istnienie większej łatwości odbioru tzw. tradycyjnych form w sztuce niż np. sztuki konceptualnej, dadaistycznej, happeningu lub performance. W drugim
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego