Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 21
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
Radia dla Ciebie"? Wydaje się, że przede wszystkim na sposobie traktowania słuchacza. Nie próbuje się go na siłę edukować i "wychowywać", ale też nie usiłuje się schlebiać mu za wszelką cenę. Nie przekonuje się go co chwila: "my wiemy lepiej", ale też nie traktuje jak kumpla, z którym co chwila poklepujemy się po plecach. W przeprowadzonych w marcu tego roku przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i GfK Polonia wielkich badaniach mediów w Polsce, słuchaczy radia podzielono m.in. ze względu na ich styl życia na trzy kategorie: zorientowanych na sukces, tradycjonalistów oraz pragmatyków. I okazało się, że spośród wszystkich rozgłośni nadających
Radia dla Ciebie"? Wydaje się, że przede wszystkim na sposobie traktowania słuchacza. Nie próbuje się go na siłę edukować i "wychowywać", ale też nie usiłuje się schlebiać mu za wszelką cenę. Nie przekonuje się go co chwila: "my wiemy lepiej", ale też nie traktuje jak kumpla, z którym co chwila poklepujemy się po plecach. W przeprowadzonych w marcu tego roku przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej i GfK Polonia wielkich badaniach mediów w Polsce, słuchaczy radia podzielono m.in. ze względu na ich styl życia na trzy kategorie: zorientowanych na sukces, tradycjonalistów oraz pragmatyków. I okazało się, że spośród wszystkich rozgłośni nadających
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego