Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
pod uwagę tego, co naprawdę Polacy chcą oglądać. My nie mamy udziału w abonamentach, nie mamy misji publicznej. My mamy misję biznesową, musimy się utrzymać, zarobić, rozwijać stację, kupować, produkować. Nie możemy brać na siebie ambitnego zadania kształtowania swojego widza, narzucania mu tego, co powinien oglądać. Musimy być wobec niego pokorni. W starej ramówce było ponad miarę programów, których widz nie chciał oglądać.
Nie ma pan ambicji kształtowania gustów telewidzów?
Mam, ale nie z takim rozmachem, jak rozpoczęliśmy, bo był on śmiertelny z punktu widzenia ekonomicznego.
"Zacząłem robić telewizję dla ludzi, którzy mają aspiracje - chcą lepiej żyć, więcej wiedzieć, nosić lepsze
pod uwagę tego, co naprawdę Polacy chcą oglądać. My nie mamy udziału w abonamentach, nie mamy misji publicznej. My mamy misję biznesową, musimy się utrzymać, zarobić, rozwijać stację, kupować, produkować. Nie możemy brać na siebie ambitnego zadania kształtowania swojego widza, narzucania mu tego, co powinien oglądać. Musimy być wobec niego pokorni. W starej ramówce było ponad miarę programów, których widz nie chciał oglądać.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Nie ma pan ambicji kształtowania gustów telewidzów?&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;Mam, ale nie z takim rozmachem, jak rozpoczęliśmy, bo był on śmiertelny z punktu widzenia ekonomicznego.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;"&lt;q&gt;Zacząłem robić telewizję dla ludzi, którzy mają aspiracje - chcą lepiej żyć, więcej wiedzieć, nosić lepsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego