Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 12.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
zasada merchandisingu (sztuki handlowej) brzmi z pozoru banalnie: ludzie lubią robić zakupy. To znaczy, że należy wyeliminować wszystko, co miałoby im w tej przyjemności przeszkadzać - opowiada Piotr Kucharzyk z ABC Trade Marketing. - Zabiegi marketingowe powinny służyć temu, aby klient spędził jak najwięcej czasu w sklepie, ale jak najmniej - przy konkretnej półce.

Klient wchodzi do dużego sklepu z określonym zapasem energii. Jeśli będzie nią oszczędnie gospodarował przy jednej półce, zatrzyma się przy większej liczbie półek. Stąd też należy mu przestrzeń i półkę maksymalnie uporządkować, uprościć dokonywanie wyboru.

Joanna miała swoje sklepy - zaczęła od Benettona, Esprit, River Island, stopniowo przerzuciła się na Escadę
zasada merchandisingu (sztuki handlowej) brzmi z pozoru banalnie: ludzie lubią robić zakupy. To znaczy, że należy wyeliminować wszystko, co miałoby im w tej przyjemności przeszkadzać - opowiada Piotr Kucharzyk z ABC Trade Marketing. - Zabiegi marketingowe powinny służyć temu, aby klient spędził jak najwięcej czasu w sklepie, ale jak najmniej - przy konkretnej półce.<br><br>Klient wchodzi do dużego sklepu z określonym zapasem energii. Jeśli będzie nią oszczędnie gospodarował przy jednej półce, zatrzyma się przy większej liczbie półek. Stąd też należy mu przestrzeń i półkę maksymalnie uporządkować, uprościć dokonywanie wyboru.<br><br>Joanna miała swoje sklepy - zaczęła od Benettona, Esprit, River Island, stopniowo przerzuciła się na Escadę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego