Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
klientów został zatrzymany, firmy ubezpieczeniowe zdecydowały się na wprowadzenie nowych produktów i usług, mogących w przyszłości zrewolucjonizować rynek.
ELŻBIETA ŁAPIŃSKA-BERLING
Analitycy poszukujący odpowiedzi na pytanie, jakie były przyczyny niedawnego kryzysu na rynku ubezpieczeń na życie, wskazują na niedojrzałość polskiego rynku finansowego. Polacy nie mający wcześniej styczności z agresywną sprzedażą polis życiowych niejednokrotnie zbyt pochopnie decydowali się na zakup wcześniej nieznanego produktu. Jednocześnie pod koniec lat 90 dotknęło
Większość zakładów ubezpieczeń dysponuje środkami zapewniającymi nie tylko ich bezpieczne funkcjonowanie i wywiązywanie się z zobowiązań wobec ubezpieczonych, ale również dalszy rozwój.
nas wcześniej nie spotykane na taką skalę bezrobocie. Rodziny stanęły przed
klientów został zatrzymany, firmy ubezpieczeniowe zdecydowały się na wprowadzenie nowych produktów i usług, mogących w przyszłości zrewolucjonizować rynek.<br>ELŻBIETA ŁAPIŃSKA-BERLING<br>Analitycy poszukujący odpowiedzi na pytanie, jakie były przyczyny niedawnego kryzysu na rynku ubezpieczeń na życie, wskazują na niedojrzałość polskiego rynku finansowego. Polacy nie mający wcześniej styczności z agresywną sprzedażą polis życiowych niejednokrotnie zbyt pochopnie decydowali się na zakup wcześniej nieznanego produktu. Jednocześnie pod koniec lat 90 dotknęło<br>Większość zakładów ubezpieczeń dysponuje środkami zapewniającymi nie tylko ich bezpieczne funkcjonowanie i wywiązywanie się z zobowiązań wobec ubezpieczonych, ale również dalszy rozwój.<br>nas wcześniej nie spotykane na taką skalę bezrobocie. Rodziny stanęły przed
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego