Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
zajmować się profesjonaliści, nie zaś biura podróży, które nawet nie wiedzą, jaka jest definicja incentive travel i że istnieje w tej kwestii bogata literatura naukowa, niestety nie w Polsce.
Firma, zanim zdecyduje się motywować pracowników, musi dokładnie sformułować cele, które chce osiągnąć. Dla towarzystwa ubezpieczeniowego będzie to np. wzrost sprzedaży polis, dla koncernu spożywczego - zwiększenie obrotów i pozbycie się zapasów, dla mediów - pozyskanie przychylności reklamodawców. Dopiero teraz możliwa staje się odpowiedź na pytanie - kogo należy motywować.
Commercial Union, podobnie jak jego konkurenci, wyłania w ten sposób najlepszych agentów. Producenci towarów rynkowych zapraszają hurtowników i supermarkety. Media - pracowników agencji reklamowych, koncerny farmaceutyczne
zajmować się profesjonaliści, nie zaś biura podróży, które nawet nie wiedzą, jaka jest definicja &lt;foreign&gt;incentive travel&lt;/&gt; i że istnieje w tej kwestii bogata literatura naukowa, niestety nie w Polsce.<br>Firma, zanim zdecyduje się motywować pracowników, musi dokładnie sformułować cele, które chce osiągnąć. Dla towarzystwa ubezpieczeniowego będzie to np. wzrost sprzedaży polis, dla koncernu spożywczego - zwiększenie obrotów i pozbycie się zapasów, dla mediów - pozyskanie przychylności &lt;orig&gt;reklamodawców&lt;/&gt;. Dopiero teraz możliwa staje się odpowiedź na pytanie - kogo należy motywować.<br>Commercial Union, podobnie jak jego konkurenci, wyłania w ten sposób najlepszych agentów. Producenci towarów rynkowych zapraszają hurtowników i supermarkety. Media - pracowników agencji reklamowych, koncerny farmaceutyczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego