Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
przednich kół Volvo S80 zawiesić drugi taki samochód (jego masa wynosi 1500 kg), to całe nadwozie skręciłoby się wokół podłużnej osi o jeden stopień. Można dodać, że gołym okiem takiego zniekształcenia się nie dostrzeże.

Z przodu zastosowano pojedyncze wahacze poprzeczne i kolumny MacPhersona, z tyłu zaś zawieszenie wielodrążkowe, przymocowane do pomocniczej aluminiowej ramy. Obie osie mają stabilizatory i koła o wymiarach 16 lub opcjonalnie 17 cali.

Trzeba przyznać, że zespół Wikmana osiągnął w znacznym stopniu zamierzone cele. Auto jest po prostu niesamowicie ciche. Niezależnie od obrotów silnika, prędkości, z jaką się porusza samochód, i nawierzchni żadna część nadwozia nie wpada w
przednich kół Volvo S80 zawiesić drugi taki samochód (jego masa wynosi 1500 kg), to całe nadwozie skręciłoby się wokół podłużnej osi o jeden stopień. Można dodać, że gołym okiem takiego zniekształcenia się nie dostrzeże.<br><br>Z przodu zastosowano pojedyncze wahacze poprzeczne i kolumny MacPhersona, z tyłu zaś zawieszenie wielodrążkowe, przymocowane do pomocniczej aluminiowej ramy. Obie osie mają stabilizatory i koła o wymiarach 16 lub opcjonalnie 17 cali.<br><br>Trzeba przyznać, że zespół Wikmana osiągnął w znacznym stopniu zamierzone cele. Auto jest po prostu niesamowicie ciche. Niezależnie od obrotów silnika, prędkości, z jaką się porusza samochód, i nawierzchni żadna część nadwozia nie wpada w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego