Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
czy Peugeoty ścigające się na lodzie tylko linią nadwozia przypominają swoje fabryczne odpowiedniki. Do konstrukcji ramowych o masie poniżej 1000 kg montuje się ponad 300-konne silniki z układami przeniesienia napędu stale na cztery koła i kevlarowe nadwozia. Ściganty, pokonujące każde okrążenie ze średnią prędkością powyżej 100 km/h, zużywają ponad 70 litrów paliwa na 100 km.
Podczas 24 HEURES SUR GLACE DE CHAMONIX wokół toru gromadzi się 25 tysięcy widzów, aby podziwiać niezwykle widowiskową imprezę. Od innych zawodów motorowych różni się ona zasadniczo - to prawdziwe szaleństwo i zabawa na lodzie.
W tym roku, po raz trzeci z rzędu, zawody wygrała
czy Peugeoty ścigające się na lodzie tylko linią nadwozia przypominają swoje fabryczne odpowiedniki. Do konstrukcji ramowych o masie poniżej 1000 kg montuje się ponad 300-konne silniki z układami przeniesienia napędu stale na cztery koła i kevlarowe nadwozia. Ściganty, pokonujące każde okrążenie ze średnią prędkością powyżej 100 km/h, zużywają ponad 70 litrów paliwa na 100 km.<br>Podczas 24 HEURES SUR GLACE DE CHAMONIX wokół toru gromadzi się 25 tysięcy widzów, aby podziwiać niezwykle widowiskową imprezę. Od innych zawodów motorowych różni się ona zasadniczo - to prawdziwe szaleństwo i zabawa na lodzie.<br>W tym roku, po raz trzeci z rzędu, zawody wygrała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego