Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 13
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
co dotyczyło reklamy tytoniu i alkoholu znalazła się reforma administracji publicznej, zwłaszcza zaś podział terytorialny kraju na województwa i powiaty. To był rzeczywiście wielomiesięczny festiwal nacisków prowadzony z ogromnym rozmachem, przy wielkim społecznym zaangażowaniu, przygotowany często niezwykle profesjonalnie. W dodatku był to lobbing wielostronny: a więc z jednej strony porozumienie - ponad podziałami partyjnymi - posłów, którzy reformy tej chcieli, z drugiej aktywność regionów, które ubiegały się o ustanowienie u siebie województw, z trzeciej wreszcie walka tych, którzy obawiali się utraty statusu wojewódzkiego. W tym tyglu mieszały się interesy środowisk lokalnych, ambicje i aspiracje polityków, którzy bali się o swoje strefy wpływów w
co dotyczyło reklamy tytoniu i alkoholu znalazła się reforma administracji publicznej, zwłaszcza zaś podział terytorialny kraju na województwa i powiaty. To był rzeczywiście wielomiesięczny festiwal nacisków prowadzony z ogromnym rozmachem, przy wielkim społecznym zaangażowaniu, przygotowany często niezwykle profesjonalnie. W dodatku był to lobbing wielostronny: a więc z jednej strony porozumienie - ponad podziałami partyjnymi - posłów, którzy reformy tej chcieli, z drugiej aktywność regionów, które ubiegały się o ustanowienie u siebie województw, z trzeciej wreszcie walka tych, którzy obawiali się utraty statusu wojewódzkiego. W tym tyglu mieszały się interesy środowisk lokalnych, ambicje i aspiracje polityków, którzy bali się o swoje strefy wpływów w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego