Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
wyjątkowo stabilnie na długich, szybko pokonywanych łukach i ma neutralną charakterystykę prowadzenia, mimo że na przednią oś przypada 57% masy pojazdu. Jedynie ciasne zakręty powodują, że Volvo zaczyna bujać się na boki i sprawiać wrażenie zbyt miękko zawieszonego.

W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.

Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy normalnej wilgotności powietrza do prędkości 180 km/h szumu opływającego powietrza zupełnie nie słychać. "S80" jest dostępne z silnikami 5- i 6
wyjątkowo stabilnie na długich, szybko pokonywanych łukach i ma neutralną charakterystykę prowadzenia, mimo że na przednią oś przypada 57% masy pojazdu. Jedynie ciasne zakręty powodują, że Volvo zaczyna bujać się na boki i sprawiać wrażenie zbyt miękko zawieszonego.<br><br>W testowanym przez nas egzemplarzu zastosowano opony o profilu 45, co zapewne poprawiało zachowanie pojazdu na wirażach, ale jednocześnie zmniejszało komfort podróżowania po polskich wyboistych drogach.<br><br>Trzeba pochwalić aerodynamikę nadwozia. Szerokie, nieco rozpłaszczone, ujawnia swoje zalety dopiero podczas szybkiej jazdy. Przy normalnej wilgotności powietrza do prędkości 180 km/h szumu opływającego powietrza zupełnie nie słychać. "S80" jest dostępne z silnikami 5- i 6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego