Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka napędowa to chyba najbardziej elastyczny silnik motocyklowy. Na ostatnim, piątym biegu można jeździć z prędkościami od 40 do ponad 200 km/h. Wystarczy zaledwie 1500 obr./min, aby Valkyrie posłusznie reagowała na dodanie gazu. Dzięki mniejszej masie i lepszej niż w modelu GL 1500 charakterystyce przebiegu momentu obrotowego "F6C" znacznie przyjemniej się prowadzi. Układ wydechowy (tzw. sześć w dwa) wyposażono w potężne niskotonowe tłumiki.

WYNIKI

dane techniczne
YAMAHA XV 1600 WILD STAR [HONDA F6C]

Silnik:2-cylindrowy, o pojemności 1602
oczywiście, drobnym przeróbkom. "Ostrzejsze" fazy rozrządu, inny układ wydechowy i aż sześć gaźników, z których każdy zasila swój cylinder. Ta jednostka napędowa to chyba najbardziej elastyczny silnik motocyklowy. Na ostatnim, piątym biegu można jeździć z prędkościami od 40 do ponad 200 km/h. Wystarczy zaledwie 1500 obr./min, aby Valkyrie posłusznie reagowała na dodanie gazu. Dzięki mniejszej masie i lepszej niż w modelu GL 1500 charakterystyce przebiegu momentu obrotowego "F6C" znacznie przyjemniej się prowadzi. Układ wydechowy (tzw. sześć w dwa) wyposażono w potężne niskotonowe tłumiki.<br><br>&lt;tit1&gt;WYNIKI&lt;/tit1&gt;<br><br>dane techniczne <br>YAMAHA XV 1600 WILD STAR [HONDA F6C] <br><br>Silnik:2-cylindrowy, o pojemności 1602
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego