Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na dużą skalę.
W obydwu przypadkach należy rozważyć i poddać analizie czynniki określające zakres terytorialny działania nowego banku i jego lokalizację. Czynniki te można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne.
Pierwsza grupa czynników dotyczy otoczenia i rejonu działania nowego banku lub oddziału. Zaliczamy do niej potencjał ludnościowy określonego rejonu, dochody ludności, zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.
Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje bank lub podmioty go tworzące oraz do rodzaju nowego banku. Do grupy tej należą środki finansowe i rzeczowe, znajdujące się w dyspozycji banku (lub
zasobach finansowych, obejmującą skomplikowane operacje finansowe na dużą skalę.<br>W obydwu przypadkach należy rozważyć i poddać analizie czynniki określające zakres terytorialny działania nowego banku i jego lokalizację. Czynniki te można podzielić na zewnętrzne i wewnętrzne.<br>Pierwsza grupa czynników dotyczy otoczenia i rejonu działania nowego banku lub oddziału. Zaliczamy do niej potencjał ludnościowy określonego rejonu, dochody ludności, zatrudnienie, potencjał gospodarczy, sytuację konkurencyjną w danym rejonie i infrastrukturę.<br>Czynniki należące do drugiej grupy odnoszą się do środków, którymi dysponuje bank lub podmioty go tworzące oraz do rodzaju nowego banku. Do grupy tej należą środki finansowe i rzeczowe, znajdujące się w dyspozycji banku (lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego