rzeźbiarzy i grafików). Jej nawiększą<br>słabością jest ślamazarny cykl produkcyjny. Tom pierwszy ukazał się w<br>1971r., do końca 1998 r. zaś wydano ich zaledwie sześć (do litery Pc).<br>Inną wadą jest to, że uwzględnia wyłącznie artystów zmarłych przed<br>rokiem 1966. Dlatego brak w niej not o wielu twórcach, którzy w<br>potocznej świadomości należą już do historii sztuki i których obrazy<br>bardzo często pojawiają się na aukcjach i w sprzedaży antykwarycznej<br> (np. o Meli Muter, Zygmuncie Menkesie, Wlastimilu Hofmanie, Eugeniuszu<br>Eibischu, Janie Cybisie, Henryku Berlewim, Mai Berezowskiej, Jerzym<br>Potrzebowskim, Wacławie Zawadowskim, Hannie Rudzkiej-Cybisowej itd.).<br>Niewątpliwą zaletą jest natomiast- oczywiście poza rozbudowanymi