Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub innych usług banku. Jeśli klient zdecyduje się na określony produkt, to transakcja jest dokonywana natychmiast przy pomocy owego doradcy. Ich miejsce pracy jest usytuowane w takim miejscu głównej hali bankowej, które zapewnia ogólną jego widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (Firmenkundenbetreuer) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku, doradztwo o różnych formach współpracy z bankiem (np. o leasingu, faktoringu, kredytach a forfait
wyborze najkorzystniejszych form oszczędzania, lokowania wolnych środków finansowych, korzystania z dogodnych kredytów lub innych usług banku. Jeśli klient zdecyduje się na określony produkt, to transakcja jest dokonywana natychmiast przy pomocy owego doradcy. Ich miejsce pracy jest usytuowane w takim miejscu głównej hali bankowej, które zapewnia ogólną jego widoczność, a jednocześnie poufny charakter rozmowy i zawieranej transakcji. Doradcy wykorzystywani są przede wszystkim przy stacjonarnej sprzedaży scentralizowanej. W odniesieniu do klientów banku-osób prawnych (najczęściej przedsiębiorstw) doradcy (<foreign lang="ger">Firmenkundenbetreuer</>) mają za zadanie nawiązanie i utrzymanie kontaktów, przedstawienie całej oferty banku, doradztwo o różnych formach współpracy z bankiem (np. o <foreign lang="eng">leasingu, faktoringu</>, kredytach <foreign lang="eng">a forfait
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego

Młodzieżowe Słowo Roku 2020

Przyłącz się do V edycji plebiscytu PWN i zgłoś swoją propozycję.
UWAGA! Zgłoszone słowo nie musi być nowe, slangowe, ani najczęstsze. Doceniamy istotność tematu oraz kreatywność języka!
Powiedz o plebiscycie swoim znajomym.

Głosy można oddawać do
30 listopada 2020 r.

Wyślij
Weź udział w akcji „Młodzieżowe Słowo Roku 2020”!