Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
więc np. o ile nie było luzów w łożyskach kół, jest mało prawdopodobne żeby powstały po upadku. Luzy te tworzą się powoli, na przestrzeni tysięcy przejeżdżanych kilometrów. Natomiast w wyniku uderzenia mogła np. pęknąć rama albo wykrzywić się ("zwichrować") obręcz koła.

DWIE GRUPY USZKODZEŃ

W wyniku uderzenia przy upadku, mogą powstać dwie grupy uszkodzeń - obydwie bardzo niebezpieczne. Pierwsza z nich to różne złamania, pęknięcia, urwania się itp. elementów motocykla, szczególnie niebezpieczne jeśli będą to elementy nośne.
Druga grupa to zgięcia czy skrzywienia (np. ramy, przednich lub tylnych wideł, obręczy kół), które zmieniają układ geometryczny pojazdu a przez to pogarszają jego trzymanie
więc np. o ile nie było luzów w łożyskach kół, jest mało prawdopodobne żeby powstały po upadku. Luzy te tworzą się powoli, na przestrzeni tysięcy przejeżdżanych kilometrów. Natomiast w wyniku uderzenia mogła np. pęknąć rama albo wykrzywić się ("zwichrować") obręcz koła. <br><br>&lt;tit&gt; DWIE GRUPY USZKODZEŃ &lt;/&gt;<br><br>W wyniku uderzenia przy upadku, mogą powstać dwie grupy uszkodzeń - obydwie bardzo niebezpieczne. Pierwsza z nich to różne złamania, pęknięcia, urwania się itp. elementów motocykla, szczególnie niebezpieczne jeśli będą to elementy nośne. <br>Druga grupa to zgięcia czy skrzywienia (np. ramy, przednich lub tylnych wideł, obręczy kół), które zmieniają układ geometryczny pojazdu a przez to pogarszają jego trzymanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego