Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie
Nr: 19/5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
napędowy obłożony 20-proc. stawką celną i 22-proc. opłatą VAT-owską, nie mówiąc już o 440 zł akcyzy za każdą tonę.
Z dokumentów Urzędu Ochrony Państwa wynika, że na operacjach obu firm skarb państwa stracił blisko 8 milionów złotych.
Informacje uzyskane nieoficjalnie w Głównym Urzędzie Ceł wskazują, iż równie powszechne, jak import oleju napędowego jako opałowego, jest działanie wprost przeciwne, czyli sprowadzanie oleju opałowego i sprzedawanie go jako napędowego.
W tym przypadku traci nie tylko skarb państwa, ale też kierowcy. Eksperci zwracają uwagę na trudne do wycenienia straty właścicieli samochodów, którym sprzedano paliwo niszczące silniki.
W opinii specjalistów z branży
napędowy obłożony 20-proc. stawką celną i 22-proc. opłatą VAT-owską, nie mówiąc już o 440 zł akcyzy za każdą tonę.<br>Z dokumentów Urzędu Ochrony Państwa wynika, że na operacjach obu firm skarb państwa stracił blisko 8 milionów złotych.<br>Informacje uzyskane nieoficjalnie w Głównym Urzędzie Ceł wskazują, iż równie powszechne, jak import oleju napędowego jako opałowego, jest działanie wprost przeciwne, czyli sprowadzanie oleju opałowego i sprzedawanie go jako napędowego.<br>W tym przypadku traci nie tylko skarb państwa, ale też kierowcy. Eksperci zwracają uwagę na trudne do wycenienia straty właścicieli samochodów, którym sprzedano paliwo niszczące silniki.<br>W opinii specjalistów z branży
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego