Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
30 Sama
31 Selgros
32 Sesam
33 Sklep E.T.M
34 Sklepy Familijne
35 Społem
36 Szalony Max
37 Tesco
98 Inne

18. W którym z wymienionych sklepów robi Pan(i) największe zakupy (wpisz numer np. dla Geant) 14

20. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w sklepie wymienionym powyżej? (zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)
01 bliska odległość od domu
02 brak kolejek do kasy
03 częste promocje
04 dobra lokalizacja
05 dobrej jakości produkty
06 duży parking
07 godziny otwarcia
08 łatwy dojazd
09 miła atmosfera
10 niskie ceny
11 nowoczesny sklep
12 szeroki asortyment
13 inne zalety
14 nie
30 Sama<br>31 Selgros <br>32 Sesam <br>33 Sklep E.T.M <br>34 Sklepy Familijne <br>35 Społem <br>36 Szalony Max <br>37 Tesco <br>98 Inne <br><br>18. W którym z wymienionych sklepów robi Pan(i) największe zakupy (wpisz numer np. dla Geant) 14<br><br>20. Dlaczego robi Pan(i) największe zakupy w sklepie wymienionym powyżej? (zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)<br>01 bliska odległość od domu <br>02 brak kolejek do kasy<br>03 częste promocje<br>04 dobra lokalizacja<br>05 dobrej jakości produkty <br>06 duży parking<br>07 godziny otwarcia<br>08 łatwy dojazd<br>09 miła atmosfera<br>10 niskie ceny<br>11 nowoczesny sklep <br>12 szeroki asortyment <br>13 inne zalety <br>14 nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego