Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
może ją stracić na rzecz konkurentów z innych krajów UE. Przykładowo, gdyby jakieś przedsiębiorstwo niemieckie w rezultacie wspomnianych procesów integracyjnych straciło udziały w rynku RFN, byłoby wówczas zmuszone do rozwijania działalności na innych rynkach i tam rozbudowywania swej pozycji rynkowej.
Przedsiębiorstwa, które mają duży udział w rynku, gdzie jest wysoki poziom cen, mogą znaleźć się w gorszej sytuacji na rynkach o niższym poziomie cen, gdyż tam będą miały mniejszą szansę na osiągnięcie dużej marży zysku. W lepszej sytuacji będą te przedsiębiorstwa, które mają duże udziały w rynkach o niskim relatywnie poziomie cen. Wychodząc na nowe rynki krajów UE o wyższych cenach
może ją stracić na rzecz konkurentów z innych krajów UE. Przykładowo, gdyby jakieś przedsiębiorstwo niemieckie w rezultacie wspomnianych procesów integracyjnych straciło udziały w rynku RFN, byłoby wówczas zmuszone do rozwijania działalności na innych rynkach i tam rozbudowywania swej pozycji rynkowej.<br>Przedsiębiorstwa, które mają duży udział w rynku, gdzie jest wysoki poziom cen, mogą znaleźć się w gorszej sytuacji na rynkach o niższym poziomie cen, gdyż tam będą miały mniejszą szansę na osiągnięcie dużej marży zysku. W lepszej sytuacji będą te przedsiębiorstwa, które mają duże udziały w rynkach o niskim relatywnie poziomie cen. Wychodząc na nowe rynki krajów UE o wyższych cenach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego