Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu, których percepcja nie wymaga złożonych procesów analizowania i wnioskowania. W trakcie końcowych ekspozycji, przy założeniu efektywnego przebiegu kampanii, wzrost zaangażowania może być skutkiem ważności informacji kodowanych w wiadomości, samej wiadomości lub istnienia relacji odpowiedniości
struktury danej wiadomości nie jest tożsama z jakością niezbędną do przetwarzania specyficznych elementów treściowych, co jest związane z jakością dekodowania przekazu. Związek poziomu zaangażowania odbiorcy z jakością percepcji komunikatu reklamowego pozwala wnioskować o tendencjach konstrukcji przekazu w zależności od przewidywanego poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu, których percepcja nie wymaga złożonych procesów analizowania i wnioskowania. W trakcie końcowych ekspozycji, przy założeniu efektywnego przebiegu kampanii, wzrost zaangażowania może być skutkiem ważności informacji kodowanych w wiadomości, samej wiadomości lub istnienia relacji odpowiedniości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego