Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ogranicza też znacznie zarówno czytelność, jak i ilość informacji zawartych w kodzie werbalnym.
Dominacja warstwy wizualnej w komunikatach otwierających kampanię, a więc w filmie, plakacie, reklamie prasowej, nie jest przypadkowa. Zapis wizualny zwiększa szanse dotarcia wiadomości, jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej sugestywny. Warstwa tekstowa jest natomiast rozbudowywana w etapie późniejszym, kiedy wzrasta zapotrzebowanie odbiorcy na większą ilość informacji wyjaśniających. Kodowana jest ona w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych.
Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu
ogranicza też znacznie zarówno czytelność, jak i ilość informacji zawartych w kodzie werbalnym. <br>Dominacja warstwy wizualnej w komunikatach otwierających kampanię, a więc w filmie, plakacie, reklamie prasowej, nie jest przypadkowa. Zapis wizualny zwiększa szanse dotarcia wiadomości, jest łatwiejszy w odbiorze i bardziej sugestywny. Warstwa tekstowa jest natomiast rozbudowywana w etapie późniejszym, kiedy wzrasta zapotrzebowanie odbiorcy na większą ilość informacji wyjaśniających. Kodowana jest ona w nośnikach związanych z początkiem procesu sprzedaży - ulotkach, folderach, informacyjnych reklamach prasowych. <br>Kod wizualny jest też przekazem zdecydowanie mocniejszym, bardziej sugestywnym, metaforycznym i angażującym odbiorcę. Powoduje to jego większą użyteczność przy wywoływaniu koncentracji uwagi odbiorcy oraz wyodrębnienie przekazu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego