Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Gazeta Lubuska
Nr: 07.11
Miejsce wydania: Zielona Góra
Rok: 2005
produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&S Luksusowa sprzedała 1 mln 200 tys. dziewięciolitrowych kartonów swojego sztandarowego produktu), a o drugim - badania opinii konsumentów. W kategorii "napoje i używki" Luksusowa zajęła 29. miejsce na 43 pozycje. Specjaliści z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł, a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy?
- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać
produkty, które osiągają najwyższą sprzedaż i są rozpoznawalne na rynku. O tym pierwszym mówią słupki sprzedaży (w 2004 r. firma V&amp;S Luksusowa sprzedała 1 mln 200 tys. dziewięciolitrowych kartonów swojego sztandarowego produktu), a o drugim - badania opinii konsumentów. W kategorii "napoje i używki" Luksusowa zajęła 29. miejsce na 43 pozycje. Specjaliści z Ernest and Young, którzy razem z "Rzeczpospolitą" przygotowali ranking, wycenili markę z Lubuskiego na 33 mln 700 tys. zł, a to daje jej 123. miejsce na 180. Co trzeba zrobić, by produkt stał się markowy? <br>- Stworzyć doskonałą jakość i dbać, by się nie zmieniła. Badać rynek i odpowiadać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego