Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
25 światowych liderów pod względem wartości zysku jest 8 firm z krajów europejskich, 16 przedsiębiorstw z USA i jedna firma wenezuelska.
Czołówkę światową pod względem rentowności i miejsce w niej przedsiębiorstw z Unii Europejskiej przedstawia tabl.8.
Jak wynika z danych tabl. 8, przedsiębiorstwa z krajów europejskich zajmują dość dobre pozycje na światowej liście najbardziej rentownych firm, w czołówce tej jest ich bowiem 9, zaś firm amerykańskich 12. Patrząc na światową pozycję przedsiębiorstw z Unii Europejskiej pod względem konkurencyjności można było zauważyć mniejszą ich aktywność w dążeniu do uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały
25 światowych liderów pod względem wartości zysku jest 8 firm z krajów europejskich, 16 przedsiębiorstw z USA i jedna firma wenezuelska.<br>Czołówkę światową pod względem rentowności i miejsce w niej przedsiębiorstw z Unii Europejskiej przedstawia tabl.8.<br>Jak wynika z danych tabl. 8, przedsiębiorstwa z krajów europejskich zajmują dość dobre pozycje na światowej liście najbardziej rentownych firm, w czołówce tej jest ich bowiem 9, zaś firm amerykańskich 12. Patrząc na światową pozycję przedsiębiorstw z Unii Europejskiej pod względem konkurencyjności można było zauważyć mniejszą ich aktywność w dążeniu do uzyskania wyraźnych atutów konkurencyjnych. Dotyczyło to zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw, które współdziałały
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego