Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
orientacja na nabywców.
Orientacja na realizację celów finansowych oznacza, że przedsiębiorstwo ustalając cenę dąży głównie do tego, by jej poziom umożliwiał osiągnięcie takich celów, jak szybki dochód ze sprzedaży w możliwie krótkim czasie, wysoki przyszły dochód albo też stałość dochodów ze sprzedaży.
Orientacja na konkurencję wiąże się z koniecznością ustalenia pozycji firmy w stosunku do najbliższych konkurentów i określeniu własnej ceny na poziomie takim samym, niższym lub wyższym od konkurencji.
Orientacja na nabywców polega na tym, że zwraca się szczególną uwagę na reakcję kupujących na poziom ceny i skłonność do akceptowania różnych cen. Wiąże się to ściśle z cenową elastycznością popytu
orientacja na nabywców.<br>Orientacja na realizację celów finansowych oznacza, że przedsiębiorstwo ustalając cenę dąży głównie do tego, by jej poziom umożliwiał osiągnięcie takich celów, jak szybki dochód ze sprzedaży w możliwie krótkim czasie, wysoki przyszły dochód albo też stałość dochodów ze sprzedaży.<br>Orientacja na konkurencję wiąże się z koniecznością ustalenia pozycji firmy w stosunku do najbliższych konkurentów i określeniu własnej ceny na poziomie takim samym, niższym lub wyższym od konkurencji.<br>Orientacja na nabywców polega na tym, że zwraca się szczególną uwagę na reakcję kupujących na poziom ceny i skłonność do akceptowania różnych cen. Wiąże się to ściśle z cenową elastycznością popytu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego