Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:

Jeśli hamowanie nadwozia odbywa się jedynie za pomocą silnika hydraulicznego, współpracującego z zaworem krzyżowym (rys. 11.3), to moment napędowy MS1 i moment hamowania MH są określone przez zależności

gdzie MS moment napędowy rozwijany przez silnik mechanizmu obrotu, sprawność ogólna mechanizmu obrotu, S prędkość kątowa silnika mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu według (11.3).
Po podstawieniu zależności (11.32) do (11.30) i po zróżniczkowaniu otrzymanego wyrażenia względem i, a następnie po przyrównaniu otrzymanego rezultatu do zera, wyznacza się całkowite przełożenie mechanizmu napędowego nadwozia iM, przy którym całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana
jest najmniejszy. Uzyskana zależność ma następującą postać:<br>&lt;gap&gt;<br>Jeśli hamowanie nadwozia odbywa się jedynie za pomocą silnika hydraulicznego, współpracującego z zaworem krzyżowym (rys. 11.3), to moment napędowy MS1 i moment hamowania MH są określone przez zależności<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie MS moment napędowy rozwijany przez silnik mechanizmu obrotu, sprawność ogólna mechanizmu obrotu, S prędkość kątowa silnika mechanizmu obrotu, iM przełożenie całkowite mechanizmu obrotu według (11.3).<br>Po podstawieniu zależności (11.32) do (11.30) i po zróżniczkowaniu otrzymanego wyrażenia względem i, a następnie po przyrównaniu otrzymanego rezultatu do zera, wyznacza się całkowite przełożenie mechanizmu napędowego nadwozia iM, przy którym całkowity czas obrotu jest najmniejszy. Uzyskana
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego