Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy medyczne
Rok: 1997
urządził mu klient, że zamknął kasę na czas powrotu do równowagi. Oczywiście miał do tego prawo. Dyrektor banku, którego wezwano, kategorycznie odmówił wydania kasjerowi polecenia, by natychmiast powrócił do kasy i wznowił obsługę klientów. Zamieszanie trwało dłuższą chwilę.
Z pewnością bowiem kasa nie jest tym miejscem, gdzie powinniśmy zgłaszać swoje pretensje do pracy banku, choćby były one najsłuszniejsze.
To nie kasjer jest odpowiedzialny za wszelkie niedostatki w pracy banku, za czas stracony w kolejce, za nieaktualne ogłoszenia wiszące w bankowej gablocie, za niewłaściwe informacje, udzielane klientom przez pracowników banku, za brak krzeseł dla oczekujących w sali operacyjnej, czyli za to wszystko
urządził mu klient, że zamknął kasę na czas powrotu do równowagi. Oczywiście miał do tego prawo. Dyrektor banku, którego wezwano, kategorycznie odmówił wydania kasjerowi polecenia, by natychmiast powrócił do kasy i wznowił obsługę klientów. Zamieszanie trwało dłuższą chwilę.<br>Z pewnością bowiem kasa nie jest tym miejscem, gdzie powinniśmy zgłaszać swoje pretensje do pracy banku, choćby były one najsłuszniejsze.<br>To nie kasjer jest odpowiedzialny za wszelkie niedostatki w pracy banku, za czas stracony w kolejce, za nieaktualne ogłoszenia wiszące w bankowej gablocie, za niewłaściwe informacje, udzielane klientom przez pracowników banku, za brak krzeseł dla oczekujących w sali operacyjnej, czyli za to wszystko
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego