Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
odpowiadające poziomowi rejonu bazowego. Wartości elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji są porównywane z ich odpowiednikami z rejonu bazowego, a wyniki trzech porównań umieszczane są na wykresie i sumowane. Ich suma może wahać się w przedziale od "0" do "10 n" (gdzie n - liczba czynników lokalizacji). Jeśli zanalizujemy tylko pięć czynników priorytetowych, to przedział ten wynosi od "0" do "50". Wpływ zewnętrznych czynników lokalizacji banku jest korzystny dla otwarcia nowego banku, jeśli suma wartości opisujących poszczególne czynniki lokalizacji znajdzie się w przedziale od "30" do "50". Jeśli suma ta znalazłaby się w przedziale od "0" do "20", to badany rejon charakteryzuje się
odpowiadające poziomowi rejonu bazowego. Wartości elementów opisujących poszczególne czynniki lokalizacji są porównywane z ich odpowiednikami z rejonu bazowego, a wyniki trzech porównań umieszczane są na wykresie i sumowane. Ich suma może wahać się w przedziale od "0" do "10 n" (gdzie n - liczba czynników lokalizacji). Jeśli zanalizujemy tylko pięć czynników priorytetowych, to przedział ten wynosi od "0" do "50". Wpływ zewnętrznych czynników lokalizacji banku jest korzystny dla otwarcia nowego banku, jeśli suma wartości opisujących poszczególne czynniki lokalizacji znajdzie się w przedziale od "30" do "50". Jeśli suma ta znalazłaby się w przedziale od "0" do "20", to badany rejon charakteryzuje się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego