Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
poddawane są bardzo rygorystycznym testom bezpieczeństwa - z wysokości 3 m spuszcza się na przednie słupki 1-tonowe wahadło, a dach obciąża się 15 tonami.
Podwozia ciężarówek sprawdzane są po obciążeniu ich maksymalnym ładunkiem. Zwykle są to żelbetonowe bloki. Podwozia samochodów budowlanych (tak jak tego, który przedstawiamy na zdjęciu) przechodzą mordercze próby na torach ziemnych i betonowych, gdzie rama poddawana jest najróżniejszym naciskom (przede wszystkim siłom skręcającym). Testowanie trwa od 6 do 12 miesięcy.
Wiele uwagi poświęca się hamulcom. Materiał okładzin hamulcowych dobiera się tak, aby zimne, gorące, suche czy mokre hamulce były maksymalnie skuteczne. Sporo pracy wymaga także opracowanie ABS-u
poddawane są bardzo rygorystycznym testom bezpieczeństwa - z wysokości 3 m spuszcza się na przednie słupki 1-tonowe wahadło, a dach obciąża się 15 tonami.<br>Podwozia ciężarówek sprawdzane są po obciążeniu ich maksymalnym ładunkiem. Zwykle są to żelbetonowe bloki. Podwozia samochodów budowlanych (tak jak tego, który przedstawiamy na zdjęciu) przechodzą mordercze próby na torach ziemnych i betonowych, gdzie rama poddawana jest najróżniejszym naciskom (przede wszystkim siłom skręcającym). Testowanie trwa od 6 do 12 miesięcy.<br>Wiele uwagi poświęca się hamulcom. Materiał okładzin hamulcowych dobiera się tak, aby zimne, gorące, suche czy mokre hamulce były maksymalnie skuteczne. Sporo pracy wymaga także opracowanie ABS-u
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego