Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.
Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej motywacji przedsiębiorstw do tworzenia produktów dla międzynarodowych segmentów rynkowych, istniejących w różnych krajach.
Oczywiście likwidacja barier, o jakich była mowa
Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.<br> Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej motywacji przedsiębiorstw do tworzenia produktów dla międzynarodowych segmentów rynkowych, istniejących w różnych krajach.<br>Oczywiście likwidacja barier, o jakich była mowa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego