Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się drugim co do wielkości producentem farmaceutyków na świecie, obok takich firm, jak Merck & Co. oraz Glaxo Wellcome. Wartość rynkowa tego nowego szwajcarskiego przedsiębiorstwa jest szacowana na 60mld USD. Pod tym względem rywalizuje z Roche Holding, Merck & Co. i Johnson & Johnson. Najważniejszymi motywami tej fuzji była chęć zracjonalizowania struktury asortymentu produkcji i zmniejszenia kosztów jednostkowych, a przez to osiągnięcie lepszej pozycji konkurencyjnej na rynku.
Przewiduje się, że efektem tej fuzji będą inne połączenia firm farmaceutycznych, a mianowicie Roche Holding, BristolMyers Squibb Co., WarnerLmbert Co., ScheringPlough Corp., Pfizer Inc., Johnson & Johnson i American Home Products.
Źródło: Strong Medicine. Sandoz and CibaGeigy Plan
się drugim co do wielkości producentem farmaceutyków na świecie, obok takich firm, jak Merck &amp; Co. oraz Glaxo Wellcome. Wartość rynkowa tego nowego szwajcarskiego przedsiębiorstwa jest szacowana na 60mld USD. Pod tym względem rywalizuje z Roche Holding, Merck &amp; Co. i Johnson &amp; Johnson. Najważniejszymi motywami tej fuzji była chęć zracjonalizowania struktury asortymentu produkcji i zmniejszenia kosztów jednostkowych, a przez to osiągnięcie lepszej pozycji konkurencyjnej na rynku.<br>Przewiduje się, że efektem tej fuzji będą inne połączenia firm farmaceutycznych, a mianowicie Roche Holding, BristolMyers Squibb Co., WarnerLmbert Co., ScheringPlough Corp., Pfizer Inc., Johnson &amp; Johnson i American Home Products.<br>Źródło: Strong Medicine. Sandoz and CibaGeigy Plan
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego