Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe - 17,96 proc.

produktu indywidualnych potrzeb klienta. Niewielu z nich także próbowało odwieść mało wiarygodnego klienta, mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.
W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję
ubezpieczenia na życie z funduszem inwestycyjnym stanowiące 32,26 proc. życiówki oraz uzupełniające ubezpieczenia wypadkowe i chorobowe - 17,96 proc. <br>&lt;gap&gt;<br>produktu indywidualnych potrzeb klienta. Niewielu z nich także próbowało odwieść mało wiarygodnego klienta, mogącego szybko odejść z firmy ubezpieczeniowej, od zakupu polisy przedstawiając mu wszystkie wady oferowanego produktu. Gdyby faktycznie produkt był sprzedawany świadomym klientom, może by nie doszło do takiej zapaści rynku ubezpieczeniowego.<br>W początkowej fazie tworzenia się polskiego rynku, dla nowo powstałych towarzystw ważny był jak najwyższy przypis składki przynoszonej przez agenta. Agent zaś, w nagrodę za dobrze wykonaną pracę, za każdego klient otrzymywał, często z góry, wysoką prowizję
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego