Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:
- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości zastosowania, pochodzenie produktu, możliwe do uzyskania dzięki produktowi efekty użytkowe i istotne elementy testów,
- ceny lub sposób ich ustalania oraz warunki, na jakich są dostarczane towary lub świadczone usługi,
- rodzaj, właściwości i prawa nadawcy reklamy, takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.
Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega
jest także określenie rodzaju danych, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu, czy reklama rzeczywiście wprowadza w błąd. Są to:<br>- cechy towarów i usług, takie jak: jakość, ilość, dostępność, rodzaj, wykonanie, skład, proces i data produkcji lub dostawy, przydatność do określonego celu, możliwości zastosowania, pochodzenie produktu, możliwe do uzyskania dzięki produktowi efekty użytkowe i istotne elementy testów,<br>- ceny lub sposób ich ustalania oraz warunki, na jakich są dostarczane towary lub świadczone usługi,<br>- rodzaj, właściwości i prawa nadawcy reklamy, takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.<br>Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego