Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
czym ma być nowa marka. Musi ona mieć bez wątpienia coś wspólnego z wcześniejszymi zapachami sygnowanymi tym samym nazwiskiem czy nazwą firmy. Dokonuję zatem pewnej syntezy tych zapachów. Później próbuję ustalić, co nowego ma wnieść ta marka. W wypadku jednego z najnowszych zapachów słowem, które miało najpełniej oddawać charakter nowego produktu, było "oddanie". Wyobraziliśmy sobie osoby, które owładnięte tym zapachem, chcą się oddać lub poddać czemuś bez reszty, bez opamiętania. Wtedy przestają myśleć racjonalnie. Podobnie zachowują się zakochani, którzy nie mogą się obejść bez tej jedynej osoby.

- Tak więc najpierw rodzą się słowa, skojarzenia, a dopiero potem powstaje zapach? Nie tworzy
czym ma być nowa marka. Musi ona mieć bez wątpienia coś wspólnego z wcześniejszymi zapachami sygnowanymi tym samym nazwiskiem czy nazwą firmy. Dokonuję zatem pewnej syntezy tych zapachów. Później próbuję ustalić, co nowego ma wnieść ta marka. W wypadku jednego z najnowszych zapachów słowem, które miało najpełniej oddawać charakter nowego produktu, było "oddanie". Wyobraziliśmy sobie osoby, które owładnięte tym zapachem, chcą się oddać lub poddać czemuś bez reszty, bez opamiętania. Wtedy przestają myśleć racjonalnie. Podobnie zachowują się zakochani, którzy nie mogą się obejść bez tej jedynej osoby.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who3&gt;- Tak więc najpierw rodzą się słowa, skojarzenia, a dopiero potem powstaje zapach? Nie tworzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego