Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że target je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy.

Nie każdy radiowiec wierzy w omnipotencję badań. Michał Figurski, dyrektor programowy rockowego Radia 94, przyznaje bez ogródek: playlistę tworzymy na podstawie własnego "czuja". Według Figurskiego badania mogą być tylko jednym z komponentów tworzenia oferty: - My gramy rocka, tymczasem badania informują mnie, że według respondentów deklarujących się jako fani rocka najpopularniejszym utworem rockowym jest "Jolka, Jolka pamiętasz...".
Piotr Metz przez długie lata
w ciemno stawiać na Celine Dion, Tinę Turner czy Beatę Kozidrak, bo wie, również na podstawie badań, że &lt;orig&gt;target&lt;/&gt; je uwielbia. Na reklamowych planszach RMF uśmiechają się dobrze znane gwiazdy muzyki środka i to one właśnie przykuwają uwagę większości słuchaczy.<br><br>Nie każdy radiowiec wierzy w omnipotencję badań. Michał Figurski, dyrektor programowy rockowego Radia 94, przyznaje bez ogródek: &lt;orig&gt;playlistę&lt;/&gt; tworzymy na podstawie własnego &lt;orig&gt;"czuja"&lt;/&gt;. Według Figurskiego badania mogą być tylko jednym z komponentów tworzenia oferty: - My gramy rocka, tymczasem badania informują mnie, że według respondentów deklarujących się jako fani rocka najpopularniejszym utworem rockowym jest "Jolka, Jolka pamiętasz...".<br>Piotr Metz przez długie lata
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego