Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
konkurencyjnego produktu.
12. Optymalne pozycjonowanie produktu to jedno. Ale sposobów jego zapisu jest wiele. Można być zatem ciekawym i merytorycznym równocześnie. Kiepski zapis potrafi nawet najlepszą strategię doprowadzić do formy banału.
13. Świat się zmienia. Odbiorca się zmienia. Nie należy zapominać o skutkach, jakie wywołały poprzednie wiadomości, gdy zaczyna się projektować następne.
14. Reklama z reguły nie odnosi się do spraw naprawdę istotnych dla innych. Sprawia to, że początek zawsze jest trudny, ale daje też szansę na przekonywanie.
15. Jeśli odwołujemy się do twardych technik perswazji warto pamiętać, że nie mogą one rozbijać przebiegu komunikacji. Jeśli chcemy kogoś przekonać, nie możemy
konkurencyjnego produktu. <br>12. Optymalne pozycjonowanie produktu to jedno. Ale sposobów jego zapisu jest wiele. Można być zatem ciekawym i merytorycznym równocześnie. Kiepski zapis potrafi nawet najlepszą strategię doprowadzić do formy banału. <br>13. Świat się zmienia. Odbiorca się zmienia. Nie należy zapominać o skutkach, jakie wywołały poprzednie wiadomości, gdy zaczyna się projektować następne. <br>14. Reklama z reguły nie odnosi się do spraw naprawdę istotnych dla innych. Sprawia to, że początek zawsze jest trudny, ale daje też szansę na przekonywanie. <br>15. Jeśli odwołujemy się do twardych technik perswazji warto pamiętać, że nie mogą one rozbijać przebiegu komunikacji. Jeśli chcemy kogoś przekonać, nie możemy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego