Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
Konsumentów.

Ceny z bałaganu

W prawie 40 skontrolowanych sklepach wielkopowierzchniowych PIH stwierdził: zawyżanie cen towarów przez sprzedaż ich według wagi brutto, ceny przy towarze nie zgadzały się z naliczanymi przy kasie, zawsze na niekorzyść kupujących.
Szefowie sklepów tłumaczyli się bałaganem. Dziennie, ich zdaniem, zmienia się kilkaset cen i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.
W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data przydatności do spożycia była "odświeżana" przez sieć.

Za niska poprzeczka

Hipermarkety wprowadziły też do Polski nowe techniki sprzedaży, marketing, zarządzanie. Czasem powodują one negatywne zjawiska. Według urzędu antymonopolowego ceny detaliczne
Konsumentów.<br><br>&lt;tit&gt;Ceny z bałaganu&lt;/&gt;<br><br>W prawie 40 skontrolowanych sklepach wielkopowierzchniowych PIH stwierdził: zawyżanie cen towarów przez sprzedaż ich według wagi brutto, ceny przy towarze nie zgadzały się z naliczanymi przy kasie, zawsze na niekorzyść kupujących.<br>Szefowie sklepów tłumaczyli się bałaganem. Dziennie, ich zdaniem, zmienia się kilkaset cen i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.<br>W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data przydatności do spożycia była "odświeżana" przez sieć.<br><br>&lt;tit&gt;Za niska poprzeczka&lt;/&gt;<br><br>Hipermarkety wprowadziły też do Polski nowe techniki sprzedaży, marketing, zarządzanie. Czasem powodują one negatywne zjawiska. Według urzędu antymonopolowego ceny detaliczne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego