Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
czy wino musi podlegać tym samym rygorom co inne alkohole. Winiarze przekonywali, że brak możliwości informowania klientów o parametrach trunku skazuje konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.

Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe
czy wino musi podlegać tym samym rygorom co inne alkohole. Winiarze przekonywali, że brak możliwości informowania klientów o parametrach trunku skazuje konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.<br><br>Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego