Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
kryzysu na rynku medialnym fuzje firm pomagają obniżać koszty i zwiększać efektywność całego przedsięwzięcia - tłumaczy prof. Maciej Mrozowski z Instytutu Dziennikarstwa UW. Widzów połączonych platform martwi jednak fakt, iż prawdopodobnie znikną popularne kanały, m.in. Viva Polska, Marcopolo, Cartoon Network, Romantica i Le Cinema. - Tworzenie nowej oferty programowej nie jest prostym połączeniem oferty dwóch platform - skomentowała Magdalena Babik, dyrektor public relations w Cyfrze +. - Takie rewolucje na rynku mediów nie są czymś szczególnym. Należy pamiętać, iż przygotowywano je od lat. Obserwujemy tak zwaną eksplozję telewizji. W krajach Unii Europejskiej nadaje się 4 mln godzin programów telewizyjnych rocznie. Nie widzę powodu, aby w
kryzysu na rynku medialnym fuzje firm pomagają obniżać koszty i zwiększać efektywność całego przedsięwzięcia</> - tłumaczy prof. Maciej Mrozowski z Instytutu Dziennikarstwa UW. Widzów połączonych platform martwi jednak fakt, iż prawdopodobnie znikną popularne kanały, m.in. Viva Polska, Marcopolo, Cartoon Network, Romantica i Le Cinema. <q>- Tworzenie nowej oferty programowej nie jest prostym połączeniem oferty dwóch platform</> - skomentowała Magdalena Babik, dyrektor public relations w Cyfrze +. <q>- Takie rewolucje na rynku mediów nie są czymś szczególnym. Należy pamiętać, iż przygotowywano je od lat. Obserwujemy tak zwaną eksplozję telewizji. W krajach Unii Europejskiej nadaje się 4 mln godzin programów telewizyjnych rocznie. Nie widzę powodu, aby w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego