Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
Kampanię koordynuje Czech Tourism (Czeska Centrala Ruchu Turystycznego), od lat jedyna organizacja powołana jeszcze w latach 90. specjalnie po to, by wypromować Czechy jako raj dla turystów. U nas takich organizacji jest niewiele i w tym nasza słabość. Nie dość, że w reklamach uparliśmy się na okrągło sprzedawać mglistą ideę przaśnej Polski, to w dodatku zatrudniamy do tego tysiące urzędników rozrzuconych po kilkunastu instytucjach ze słowami "turystyczna" lub "promocja" w nazwie. - Wszystkie drukują co roku takie same broszury z wierzbą płaczącą, a efektów jak nie było, tak nie ma - puentuje Andrzej Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross
Kampanię koordynuje Czech Tourism (Czeska Centrala Ruchu Turystycznego), od lat jedyna organizacja powołana jeszcze w latach 90. specjalnie po to, by wypromować Czechy jako raj dla turystów. U nas takich organizacji jest niewiele i w tym nasza słabość. Nie dość, że w reklamach uparliśmy się na okrągło sprzedawać mglistą ideę przaśnej Polski, to w dodatku zatrudniamy do tego tysiące urzędników rozrzuconych po kilkunastu instytucjach ze słowami "turystyczna" lub "promocja" w nazwie. - Wszystkie drukują co roku takie same broszury z wierzbą płaczącą, a efektów jak nie było, tak nie ma - puentuje Andrzej Długosz, ekspert ds. promocji i PR, właściciel agencji PR Cross
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego