Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich ekspozycji komunikatów, a także skutków realizowanych w przeszłości działań promocyjnych.

DYSPOZYCJE ODBIORCY MODYFIKUJĄCE PRZETWARZANIE KOMUNIKATU REKLAMOWEGO
W klasycznej kampanii reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są
także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich ekspozycji komunikatów, a także skutków realizowanych w przeszłości działań promocyjnych.<br>&lt;page nr=121&gt;<br> &lt;tit&gt;DYSPOZYCJE ODBIORCY MODYFIKUJĄCE PRZETWARZANIE KOMUNIKATU REKLAMOWEGO&lt;/&gt;<br> W klasycznej kampanii reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych kampanii reklamowych wynika ich realizacja w odniesieniu do produktów lub problemów, wobec których preferencje odbiorcy nie są tak silne, jak tego oczekuje nadawca (niezależnie od ich znaku), albo też są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego