Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych warunkach "XJ8" wchodzi w zakręt z dużą podsterownością (z włączonym układem ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines
układ kontroli toru jazdy. Największe rozczarowanie to Jaguar, w którym pompa wspomagania nie nadążała za potrzebami - po trzecim, ostrym i nagłym skręcie zanikało wspomaganie. Sytuacja zmieniła się na torze Hockenheim. W ekstremalnych warunkach "XJ8" wchodzi w zakręt z dużą podsterownością (z włączonym układem ASR przeciwpoślizgowym), ale jego karoseria prawie nie przechyla się na boki i auto daje się kontrolować. W tych samych warunkach "eska" okazała się zbyt miękko zawieszona i na łuku przechodziła z pod- w nadsterowność. Przy włączonej elektronice nie było problemu, ale radość z jazdy znacznie mniejsza. "A8" i "740 i" prowadzą się bardzo sportowo. Obydwa modele mają szeroki margines
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego