Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.
Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi

Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm napędowy wysięgnika (rozdział 9). Miarą obciążenia tego mechanizmu jest ciśnienie panujące w czynnej komorze jego cylindra p2C, którego wartość może być obliczona ze wzoru (9.14). Moc niezbędna do napędu tego mechanizmu może być
przez mechanizm obrotu nadwozia, zredukowany na oś obrotu nadwozia, (t) prędkość kątowa nadwozia koparki.<br>Gdy prędkość kątowa (t) osiąga wartość równą prędkości kątowej ruchu ustalonego N, to zapotrzebowanie mocy jest największe i wynosi<br>&lt;gap&gt;<br>Wartość występującego w powyższej zależności momentu M, należy obliczać na podstawie zależności (10.4), z uwzględnieniem zasad przedstawionych w punkcie 10.5.3.W fazie transportu urobku, najsilniej obciążonym mechanizmem napędowym osprzętu jest mechanizm napędowy wysięgnika (rozdział 9). Miarą obciążenia tego mechanizmu jest ciśnienie panujące w czynnej komorze jego cylindra p2C, którego wartość może być obliczona ze wzoru (9.14). Moc niezbędna do napędu tego mechanizmu może być
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego