Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
techniczny wozów, należących do "Hydrocentrum" wyklucza nawet tę prędkość.

Tymczasem do rąk Cybulskiego trafiały karty drogowe, w których wypisywano 200-300 km dziennego przebiegu. Zaczął liczyć: kierowca wyjeżdża z bazy o ósmej (choć wpisuje wpół do siódmej), a wraca o pierwszej, sporo czasu zajmuje mu tankowanie, załadunek, załatwianie formalności - żeby przejechać dziennie taką ilość kilometrów, musiałby jeździć ze średnią prędkością 90 km na godzinę!

JAK TO SIĘ DZIEJE?

Karty drogowe podpisują kierownicy budów. Muszą się liczyć z kierowcami. Jeżeli kierownik budowy nie wpiszą kierowcy żądanego przebiegu, to następnym razem dostawy będą opóźnione, albo nie będzie ich wcale. Kierowcy mają swoje sposoby
techniczny wozów, należących do "Hydrocentrum" wyklucza nawet tę prędkość.&lt;/&gt;<br> <br>Tymczasem do rąk Cybulskiego trafiały karty drogowe, w których wypisywano 200-300 km dziennego przebiegu. Zaczął liczyć: kierowca wyjeżdża z bazy o ósmej (choć wpisuje wpół do siódmej), a wraca o pierwszej, sporo czasu zajmuje mu tankowanie, załadunek, załatwianie formalności - żeby przejechać dziennie taką ilość kilometrów, musiałby jeździć ze średnią prędkością 90 km na godzinę!<br> <br>&lt;tit&gt;JAK TO SIĘ DZIEJE?&lt;/&gt; <br><br>Karty drogowe podpisują kierownicy budów. Muszą się liczyć z kierowcami. Jeżeli kierownik budowy nie wpiszą kierowcy żądanego przebiegu, to następnym razem dostawy będą opóźnione, albo nie będzie ich wcale. Kierowcy mają swoje sposoby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego