Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
i wiele ludzi mówi, że w ogóle nie są pod wpływem reklamy i mogą, ludzie wszyscy mają wolną, powiedzmy, mogą robić, co chcą i nikt, jak każdy producent reklamy doskonale wie, on nie może zmusić nikogo do niczego, i dlatego producenci reklamy muszą być bardzo kreatywni, bardzo się zastanawiać, jak przekazać swój, swoją misję jakby w sposób, który ona będzie odebrana przez konsumenta i że ten konsument pójdzie i kupi ten produkt, to nie jest takie łatwe, jak wiedzą, bardzo wiele firm, które, no, nie odniosły sukcesów reklamując produkty, i tutaj idę do następnego punktu, że produkty i firmy, które wydają
i wiele ludzi mówi, że w ogóle nie są pod wpływem reklamy i mogą, ludzie wszyscy mają wolną, powiedzmy, mogą robić, co chcą i nikt, jak każdy producent reklamy doskonale wie, on nie może zmusić nikogo do niczego, i dlatego producenci reklamy muszą być bardzo kreatywni, bardzo się zastanawiać, jak przekazać swój, swoją misję jakby w sposób, który ona będzie odebrana przez konsumenta i że ten konsument pójdzie i kupi ten produkt, to nie jest takie łatwe, jak wiedzą, bardzo wiele firm, które, no, nie odniosły sukcesów reklamując produkty, i tutaj idę do następnego punktu, że produkty i firmy, które wydają
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego